Skötsel och tillsynsansvar klubblokalen.
I tillsynsansvaret ingår att kontrollera att allt fungerar, att lokalen hålls väl städad, se till att det finns förbrukningsartiklar som tex toalettpapper och städmaterial. Inköps i Konsum och skrivs upp på huvudstyrelsens konto i kassan.
Skötsel och städning av lokalen:
Varje vecka:
Städa toaleter i klubblokal, omklädningsrum samt toan på utsidan.
Spola i duschavloppet på klubblokalens toa.
Vattna blommorna.
Skaka av mattor i hallen och dammsuga vid behov. Kolla även vid omklädningsrummens entréer.
Torka av bord och köksbänk
Kontroll av diskmaskinen, starta eller stäng och plocka ur.
Töm alla papperskorgar på kontor och toaletter och ta med skräpet. OBS vi har ingen sophämtning vid Bjurliden.
Storstädning i slutet av månaden:
Torka av fria ytor som bord, bänkar, fönsterbänkar.
Torka synliga fläckar på dörrposter och karmar.
Våttorka golven i alla rum. Även omklädningsrummen och styrketräningsrummet.
Omklädningsrummen.
Grovstädning av golv i omklädningsrum och duschar sköter:
Sommarhalvåret - Fotbollsektionen
Vinterhalvåret - Gymnastiksektionen
Vid varje möte eller träff ser ansvariga till att disk stoppas in i diskmaskinen och att den startas. Tömma papperskorgar och ta med sig soporna hem.
Går något sönder eller behöver införskaffas av utrustning kontakta
Stefan Tansbo, 070-3261044,
eller
Ingegerd 023-50542
Schema för 2012 - 13
Januari |
Gymnastiksektionen |
Februari |
Gymnastiksektionen |
Mars |
Innebandysektionen |
April |
Alpinsektionen |
Maj |
Fotbollsektionen |
Juni |
Huvudstyrelsen |
Juli |
Huvudstyrelsen |
Augusti |
Skidsektionen |
September |
Fotbollsektionen |
Oktober |
Alpinsektionen |
November |
Innebandysektionen |
December |
Skidsektionen |